dinsdag 7 juni 2011

Verlost van de dubbel-j stent en opgelucht!

Vanochtend in ziekenhuis Sittard geweest. Bloed geprikt, voorlopig laatste afspraak bij Peters gehad. Gesproken over het vochtverlies 3 weken geleden en heeeeel erg gerustgesteld. Het kan alleen maar urine geweest zijn want na het verwijderen van baarmoeder/eierstokken is de buikholte afgesloten. Peters heeft mijn buik nog beklopt en bevoeld en hij voelt echt helemaal goed. Bloedwaarden waren ook prima.

Daarna in de auto naar AZM Maastricht om de stent tussen mijn nier en blaas te verwijderen. Was vanochtend toch wel gespannen maar toen ik eenmaal in de stoel lag helemaal niet meer. Dr. Marcelissen (prettige arts trouwens) heeft de stent verwijderd. Wat gaaf was, was dat we op een groot scherm mee konden kijken hoe de grijper met het cameraatje mijn plasbuis in ging, de blaas vond en daarna gelijk de stent, het grijpertje de stent vastgreep en er zo uit trok. Ik heb er bijna niets van gevoeld, het ging bijna pijnloos. Heb de stent mee naar huis gekregen :-).

Daarna nog 4 buisjes bloed laten prikken voor het genetisch onderzoek.

Had een huilmoment toen we klaar waren bij Urologie. Heb nu echt alles gehad en voor het eerst ook echt het gevoel dat ik beter ben. Ben zooooooo opgelucht! De vlag kan uit en de champagne mag knallen!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten