maandag 5 augustus 2013

Heel korte update door Lizzi herself :-)

Ik klim even snel zelf in de pen omdat ik de indruk krijg dat veel mensen, na onze laatste berichten, denken dat het kommer en kwel is in huize Broers-Lizzi :-)

We zijn afgelopen weekend met vrienden wezen kamperen in de Eifel en we hebben zooooooooo enorm genoten. Alles klopte! Heerlijk weer, heerlijk gezwommen in het riviertje, lekker gegeten, gekletst, gelachen, gefilosofeerd en van elkaar gehouden!

Ik heb de pijnmedicatie vorige week maar 2 dagen hoeven gebruiken, mijn pijntjes zijn stukken minder geworden, gelukkig! Ik heb soms het idee dat mijn overgangs gewrichtsklachten weer terug zijn gekomen.

Enfin, de rust is enigszins wedergekeerd, ben weer positief en blij en geniet van het leven.

Ben trouwens sinds kort zeer dedicated student Cursus in Wonderen. Ik zal jullie hier binnenkort wat meer over vertellen.

Dikke knuf!

2 opmerkingen:

  1. He lizzi,
    fijn om te lezen dat je/jullie zoooooooo intens van het leven geniet(en).
    Summertime and the living is easy.
    zomerzoen Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion,
    Fijn om te lezen dat je weer geniet en dat het beter met je gaat en dat jullie genoten hebben van het weekje Italiƫ.
    Enloy life to the fullest.

    Liefs Wies xxx

    BeantwoordenVerwijderen