donderdag 13 maart 2014

Marion had (natuurlijk) gelijk

De laatste weken van haar leven hebben we over alles gesproken.
"Rob het gaat druk worden" zei ze me en inderdaad waren er zo rond de 350-400 personen.
Marion heeft meegekeken en genoten van wat zich daar allemaal heeft afgespeeld.
Het laatste draadje met het aardse leven heeft ze plechtig en waardig losgelaten.


Ze heeft me ook nadrukkelijk gevraagd om deze blog te blijven updaten.
Zodat jullie ook meer info krijgen over alle achtergronden.
En dat doe ik ook.

Heel mooi wat jullie Marion gegeven hebben !!

Rob

Wordt vervolgd......................

2 opmerkingen:

  1. lieve Rob,

    Manfred en ik voelen ons zeer vereerd dat wij onze (muzikale) bijdrage hebben mogen leveren afgelopen dagen. Ik heb er nu nog geen woorden voor wat alle ontmoetingen, woorden, rituelen, muziek, stiltes, ceremonies en samenzijn met mij gedaan hebben. Het zal de komende dagen wel doorsijpelen in mij..........

    Gisteren tijdens een stevige hug met Leon & Anita, Manfred en mij had ik ineens zomaar contact met Marion. Ze zat in een grote gouden stoel, met haar prachtig gebreide jurk, ze keer naar ons en zat te lachen.
    Zoals ik gisteren tijdens de bijeenkomst al zei de verbinding die blijft...altijd! En dat is reuze fijn!.

    Voor nu veel liefs en een dikke knuffel voor jou, we luf joe!!!!
    Manfred en Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het afscheid van Marion zal me altijd bij blijven. De mooie toedrachten van haar vriendinnen, de mooie muziek van Ira en Manfred. Het was een mooie voorjaarsdag, de zon scheen op Marion. En bovenal was er ontzettend veel warmte onderling. Ze heeft haar warmte overgedragen aan eenieder maar ze zal er altijd zijn. Rob, Sander en Rick, heel veel sterkte de komende periode.

    BeantwoordenVerwijderen