maandag 29 augustus 2011

Gesprek AZM heeft rust gebracht! Plaatsen reactie zou weer moeten lukken!

Heb vanmiddag bijna 1,5 uur met de oncologisch verpleegkundige in het AZM gesproken. Heb al mijn vragen beantwoord gekregen. Mijn pijnen komen inderdaad voort uit het feit dat ik vervroegd en in 1x knal in de overgang terecht ben gekomen. Om de pijn te bestrijden zouden er hormonen voorgeschreven kunnen worden maar dit doen ze zeer incidenteel omdat er veel bijwerkingen kunnen ontstaan en dit wil ik zelf ook absoluut niet. Ik heb het afgelopen jaar zoveel chemie in mijn lijf gekregen dat ik medicatie zo veel mogelijk wil vermijden. Wat ik er zelf wel aan kan doen ligt op het gebied van bewegen, yoga, acupunctuur ed. en daar ga ik binnenkort volop mee aan de slag. Volgende week zaterdag start ik weer met hardlopen en aanstaande vrijdag heb ik een proefles yoga in Sittard.
Ik vond het verder erg fijn om mijn laatste half jaar nog eens uitgebreid te bespreken. Ik kreeg aan het eind van het gesprek een heel groot compliment van haar. Ze zei dat ze vond dat ik het geweldig heb gedaan en nog steeds doe, dat ik er heel goed in zit en dat ze zich geen zorgen over me maakt. Wist ik zelf ook al natuurlijk :-) maar is toch erg fijn om te horen.

Ik heb nog eens onderzocht hoe het toch komt dat jullie geen reacties meer kunnen plaatsen en als het goed is zou dit nu weer moeten werken.

1 opmerking:

  1. Lieve Lizzi
    Goed om te lezen.
    Waar treffen wij ons morgen zodat ik je flink kan knuffelen
    Kus Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen