dinsdag 2 augustus 2011

Uitslag scan helemaal goed. Erg opgelucht!

Dr. Haest zojuist aan de telefoon gehad. De scan zag er helemaal goed uit. Niets geks te zien, geen vochtballen meer, urineleiders mooi schoon. Kortom, het beste nieuws van de week! Had vanochtend toch wel een klein kriebeltje. Ben erg opgelucht.
Voel me ook prima. Restpijntjes zijn zo goed als verdwenen. Heb vanochtend de laatste fittest gehad bij de fysiofitness en ook hier weer een behoorlijke vooruitgang te zien. Heb gevraagd of ik over een maand of 3 nog eens mag komen voor een fittest. Ben natuurlijk wel benieuwd wat het met me gaat doen als ik straks weer aan het hardlopen ben. En ik wil daarnaast ook nog 2x blijven fitnessen om mijn bovenlijf getraind te houden. En zolang ik nog niet op uren zit op mijn werk kan dat natuurlijk ook.

Afgelopen zondag feest gehad van de buurvrouw 3 huizen verder. Heerlijk genoten en voor het eerst weer staan te swingen op de dansvloer. Zaaaaaaaaalig.

1 opmerking:

  1. He Marion,

    Super. Maar je zei het vanmorgen al. Scanuitslag zal prima zijn.

    hele fijne vakantie voor jou Rob en de kids.

    gr
    Philippe

    BeantwoordenVerwijderen