dinsdag 26 juli 2011

Efteling en urinekweken helemaal goed.

Gisteren zijn Rob en ik naar de Efteling geweest met zijn 2tjes. Het was heerlijk weer, we hebben de hele dag zon gehad (bofkonten die we zijn). We zijn overal in geweest, Droomvlucht, Ravelijn, Pandadroom, Phyton, Vliegende Hollander enz. enz. We hebben genoten van een hele dag bezig zijn met zijn 2tjes, het was echt super.
We waren om 8 uur thuis en toen ben ik wel onmiddellijk in slaap gevallen op de bank. Ben om 10 uur naar bed gegaan en heb tot 8 uur vanochtend doorgeslapen. Heb me mijn bed uitgesleept en ben gaan zwemmen. Ik ga deze week voor het laatst zwemmen. Binnenkort ga ik weer hardlopen en hardlopen, fitness en zwemmen is toch iets teveel van het goeie. Ik heb natuurlijk nog wel volop tijd omdat ik nog maar een paar uurtjes werk, maar je kunt ook overdrijven.

Terwijl ik zit te schrijven belt Verseput met de uitslagen van mijn urinekweken. Er is niets raars te vinden in mijn urine dus wederom goeie uitslagen. En de scan morgen gaat volgende week ook goed nieuws brengen, ik weet het zeker.

Fijne dag allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten