maandag 28 november 2011

Lekker uitgewaaid!

Afgelopen weekend zijn Rob en ik er tussen uit gepiept. Vrijdagochtend vertrokken, vrijdagmiddag in Park Hoge Veluwe en Kroller Muller museum doorgebracht. Daarna doorgereden naar Makkum. Vrijdagavond lekker gegeten bij een Italiaans restaurantje met een ober die op Margreet Dolman/Paul Haenen leek, lachen!
Zaterdag naar Harlingen geweest en al fietsend toevallig bij 3 geredde zeehondjes terechtgekomen. Heel apart. Zaterdagmiddag naar de achterhoek naar een hotelletje in Almen. Van daaruit naar Laren gefietst en heerlijk getut, gegeten en gedronken. Zondagochtend nog een fietstocht en daarna terug naar huis. Super genoten van de herfst!

Zondagmiddag op een babyborrel bij vrienden gesproken met een kennis die fysiotherapeut/osteopaat is. Deze kennis heeft zich de moeite genomen om mij eens goed uit te leggen wat er in mijn buik allemaal gebeurd is tijdens de operatie en voor welke klachten dit allemaal kan zorgen. Deze klachten lijken precies op de klachten die ik heb. Heel geruststellend om te horen. En ook om te horen dat er iets aan gedaan kan worden door een osteopaat. Heb vandaag al gebeld om een afspraak te maken!

Daarnaast heb ik afgelopen week een pauze ingelast met hardlopen. Mede door een gesprek met mijn schoonzusje hou ik er rekening mee dat het ook zou kunnen dat mijn klachten door mijn hardlopen erger zijn geworden. En ik vind het de moeite van het proberen waard om dit uit te testen.

Kortom....ben al weer iets rustiger. En ik ga er gewoon van uit dat de controles de komende weken zullen gaan zorgen voor nog meer rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten