zondag 18 december 2011

Alle uitslagen goed! Weer rustig!

Onderzoek en uitslagen bij de gynaecoloog allemaal goed. Ook met hem besproken dat ik terug wil naar Maastricht. Vond hij ook een goed idee. Zo ben ik bij de bron waar ze weten wat er allemaal geopereerd is.
Dinsdag uitplasonderzoek en kijkje in de blaas. Niets geks te vinden, ziet er ook allemaal goed uit. Pijn bij plassen komt waarschijnlijk nog door het litteken (wat erg goed te zien was, heb weer mee mogen kijken op het grote scherm, reuze interessant :-)). Pijn zal echt moeten slijten maar met de rust dat er niets aan de hand is gaat dit ook gemakkelijker.

Verder vrijdagochtend bij mijn moeder geweest. Ondanks dat ze nog veel pijn heeft kan ze nu wel haar weg vinden in alle hulp die geregeld is en kan ik weer iets meer afstand nemen.

Gisteren heb ik een proefles spinning gedaan. Vond het erg zwaar maar mijn lijf reageert er wel goed op. Maar een beetje spierpijn en geen gekke pijntjes na de training gekregen. Ga dinsdagavond het abonnement bespreken dat ik ga nemen. Ben van plan om 3x per week te gaan sporten maar deze keer wel rustig aan, ja ja misschien dat ik de muur waar ik al ettelijke keren tegen op gebotst ben nu van een afstand kan gaan bekijken. En gelukkig dat de regels rondom het opzeggen van abonnementen onlangs zijn veranderd en je niet meer een jaar vast zit aan een abonnement, waar dan ook. Want zodra ik weer kan gaan hardlopen ben ik er weer, Parellopers!

Verder merk ik duidelijk dat ik weer veel meer rust in mijn hoofd heb na alle positieve uitslagen. En ik ga binnenkort starten met een mindfulnesstraining zodat ik nog beter kan omgaan met mijn hersenspinsels en pijntjes.

O ja, en ik ben woensdag de 1e keer naar de kapper geweest!! De puntjes bij mijn oren en het donsje in mijn nek een beetje laten fatsoeneren. Verder mag het gewoon door blijven groeien, en dat doet het. Heb een geweldige bos krulletjes ondertussen. Mijn vrienden zeggen dat ik een blanke neger ben geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten