maandag 21 oktober 2013

Grote zorgen! Heel veel pijn en grote bobbel in onderbuik.

Sinds een week heb ik zo veel pijn in mijn buik en onderrug dat ik niet meer zonder pijnstilling kan. Ik slik nu iedere dag 400-800 Ibuprofen. Hierdoor gaat de pijn volledig weg maar het is voor mij een enorme hobbel geweest om de pijnstilling te gaan slikken.

Vorige week woensdag was ik in de sauna met een vriendin en lag heerlijk ontspannen met mijn handen op mijn buik. Ik voelde mijn buik na en stuitte aan de linkerkant op een hele grote knobbel. Deze knobbel blijf ik voelen en zorgt voor grote onrust bij Rob en mij. We proberen om in de rust te blijven totdat we de uitslag van de scan volgende week donderdag krijgen maar het valt ons zwaar. Ik geloof dat ik nog nooit zo heb opgezien tegen het krijgen van een uitslag. Ik ben vorige week 2 dagen boos geweest. Boos op alles en iedereen, op de hele wereld en op God. Heb 2 dagen rondgetold in de “waarom” vraag en hem daarna maar weer losgelaten. Krijg er toch geen antwoord op.

Afgelopen weekend zijn Rob en ik naar Brussel geweest. We hebben enorm genoten. Heerlijk gewandeld door de Marolles. Lekker gegeten, Belsje biertjes gedronken, veel gepraat, geknuffeld, gelachen en gehuild samen. Het zoooooo intens fijn hebben samen is een groot cadeau maar ook heel confronterend als je je sterfelijkheid zo in de spiegel aankijkt.
De pijnstilling heeft er voor gezorgd dat ik het weekend goed door ben gekomen. Ik was zaterdagavond terug in het hotel wel helemaal gesloopt maar het was het dubbel en dwars waard.


Vanochtend beetje met het huishouden bezig geweest en mijn breiwerk weer op schoot genomen. Ik ben een jurk aan het breien met kabels en een ronde pas, die echt helemaal geweldig wordt, “Odd Molly” stijl. Breien doet me goed, ik word er heel rustig van en mijn hoofd raakt leeg.

De Cursus in Wonderen heeft er nog meer voor gezorgd dat ik in contact ben met mijn onsterfelijke zelf, de ik die ik echt ben, maar ik hoop zo dat mij nog wat aardse jaren gegund zijn. Visualiseren jullie met me mee dat de uitslag volgende week goed zal zijn en dat de harde knobbel iets zal zijn van verklevingen of dergelijks. Bedankt alvast ☺!

4 opmerkingen:

  1. In ieder geval van mij al een hele dikke knuffel en kus...Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieverd,
    Een paar weken geleden zei ik het tegen jou en nu ga ik het herhalen:
    jouw pijn is mijn pijn, mijn liefde is jouw liefde. En voor de rest ben ik voor nu helemaal sprakeloos.
    een dikke zoen en heel veel liefs,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ((( knuffel )))

    Liefs, Ester

    BeantwoordenVerwijderen