dinsdag 11 oktober 2011

Heftig weekend gehad!

Afgelopen weekend was er een van ups en downs.

Zaterdagochtend tijdens het hardlopen van een van mijn hardloopmaatjes gehoord dat bij een kennis die een jaar of 4 geleden borstkanker heeft gehad de kanker nu in de andere borst terug is gekomen. Daarna tijdens de wandeling van Rob en mij naar de markt gehoord dat een andere kennis op 41 jarige leeftijd is overlijden omdat de borstkanker van een jaar of 3 geleden, 4 maanden geleden is teruggekomen en ze nu is overleden. En vervolgens 's-avonds in onze stamkroeg gehoord dat een goede kennis van ons 3 weken geleden heeft gehoord dat ze uitgezaaide longkanker heeft en nog 2 maanden te leven. Toen ging me het licht even uit en heb ik even gehuild op de wc. En ook zondagochtend heb ik nog even in de put gezeten en was ik er overtuigd van dat de kanker bij mij ook terug gaat komen. Zondagmiddag mezelf weer bij het nekvel genomen, mezelf toegesproken en de knop omgedraaid. Zondagavond een supergezellige avond gehad en met Rob tapas gaan eten in Heerlen.

Maandagmiddag en avond met een vriendin in Maaseik naar een nieuwe sauna geweest en me door visjes aan mijn voeten laten knabbelen. Vond het doodeng. Durfde eerst niet met mijn voeten in de bak, heb toch doorgezet. In 1e instantie kietelde het heeeeel erg maar daarna wende het wel.

Vandaag naar Apeldoorn geweest voor mijn 4e afspraak met Henk Fransen. AL!!!!! mijn uitslagen waren groen. Ik kreeg van Henk bevestigd dat ik echt op alle vlakken goed bezig ben en goed voor mezelf aan het zorgen ben. Super!
Ik had gisteren een goed filosofisch gesprek met mijn bedrijfsarts. Hij vroeg me of mijn ziekte een verandering heeft gebracht in de manier waarop ik naar mijn werk kijk. Ik heb hem verteld dat deze vraag me de laatste tijd erg bezig houdt. Ik heb me voorgenomen dat ik alleen nog maar dingen wil doen waar ik blij van word en dat ik de komende periode ga onderzoeken of ik echt blij word van mijn werk. Heb met hem afgesproken dat ik onder een grote boom ga zitten en hier over na ga denken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten