donderdag 6 oktober 2011

Mezelf tegengekomen!

Mijn verkoudheid is zo goed als over, gelukkig! Afgelopen week rustig aan gedaan. Afgelopen weekend naar Groesbeek geweest voor een "Hart en Ziel" weekend. Leuke mensen ontmoet, inspirerend weekend gehad. Wederom een stap verder met inzichten over wat ik met de rest van mijn leven wil. Gisteren en vandaag 2daagse met de vertrouwensclub Politie Noord en Zuid. Gistermiddag 14 uur gestart tot gisteravond 21.30. Overnachting in hotel en vanochtend om 9 uur verder. Het programma loopt tot vanavond 20 uur maar om 13.30 had ik "de piep leag". Heb besloten naar huis te gaan om 2 uurtjes te gaan slapen maar had het er erg moeilijk mee. Heb in de auto eerst een gigantische pot zitten te huilen en me onderweg naar huis afgevraagd: "wat gebeurt er nu met me"? Ik ben de afgelopen periode erg druk geweest, vooral met mijn leven te leven alsof er niets gebeurd is. Maar dat is natuurlijk niet zo. En de confrontatie vandaag met niet kunnen blijven bij iets waar ik wel heel veel zin in had en energie van kreeg was voor mij toch weer erg confronterend. Ja ja, acceptatie en overgave blijft een issue :-) Na een flinke dut nu op de bank met een stapel tijdschriften en boeken. Ik voel dat de huilbui me heeeeeel erg goed heeft gedaan. Komend weekend zouden Rob en ik naar de Eiffel gaan om te fietsen. Echter, de voorspellingen zijn regen, regen en nog eens regen en dat ga ik mezelf niet aandoen. Dat betekent wel dat er zo maar een leeg weekend zonder afspraken voor ons ligt, erg prettig! Ik heb nog een Groupon bon liggen om in Heerlen tapas te gaan eten dus dat gaan we doen samen. O ja, en er viel van de week ook weer een uitnodiging op de mat voor Klinische Genetica op 24 oktober. Ik ga er van uit dat de uitslagen van het Lynch onderzoek (darmkankergen) al binnen zijn. Maak me geen zorgen, ben er van overtuigd dat ik dit gen ook niet draag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten