donderdag 8 september 2011

Best birthday ever gevierd!

Gisteren was ik jarig, ben 47 geworden! 's-Ochtends gewerkt, vla gegeten met een paar collega's, lieve kadootjes gekregen. Daarna naar huis en alles klaar gemaakt voor bezoek. Vanaf een uur of 4 instuif gehad, om 12 uur gingen de laatsten naar huis. Het was een heel bijzondere dag. Ik heb de hele dag een groot gevoel van dankbaarheid gehad. Dankbaar dat ik er nog ben, dankbaar dat ik gezond ben, dankbaar dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb. 's-Avonds nog een big time kado gehad, Ira en Manfred hebben voor me gespeeld en gezongen, heel bijzonder!!! Als eerste zongen ze de Gayatri Mantra. Deze mantra heb ik de eerste maanden van mijn ziek zijn (en nog steeds af en toe) iedere dag voor mezelf gezongen omdat er een hele grote helende werking vanuit gaat. Ik was tot tranen geroerd toen ze net dit lied voor me zongen met de mededeling....je weet wel waarom.
Hieronder kun je de mantra beluisteren, hij duurt ongeveer 10 minuten, ik word er altijd heerlijk relaxed van.


Vanochtend lekker alleen alles opgeruimd en nog helemaal licht en gelukkig van de heerlijke dag gisteren.

LIFE IS GREAT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten