donderdag 22 september 2011

Laatste keer naar Urologie AZM geweest.

Vanochtend naar Urologie AZM, nacontrole voor het verwijderen van de stent. Alles ziet er prima uit. En het laatste beetje pijn bij het plassen schijnt normaal te zijn na het verwijderen van een stent en kan ook nog een gevolg zijn van het littekenweefsel. Dit zal langzaam weg gaan en heeft nog even tijd nodig. De uroloog gaf me een stevige hand en zei dat hij me niet meer terug wilde zien. Nou... dat vond ik ook een goed idee :-) Afgelopen week nog een aantal kadootjes gehad. Dinsdag naar Nattenhoven geweest voor een massage. Afspraak stond om 10:30, ik was om 13:30 buiten. Eerst uitgebreid voorgesprek, daarna heerlijke massage, daarna nagesprek met paar yogaoefeningen. Het was een warm bad, ik had een enorme klik met Sindy en na afloop kreeg ik van haar een kaart van Ira (die ook bij Sindy komt en wist dat ik de afspraak had) met daarin het bericht dat ik de massage kado kreeg van haar. Afgelopen zaterdag zijn tijdens de warming-up van het hardlopen foto's gemaakt. Zondag kreeg ik een mail van Antoinette, de secretaris van de Parellooprunners dat ze blij was dat ik er weer bij was met de volgende foto:
Leuk he!! Voel me zooooo welkom en blij er weer bij te zijn. Mijn haar groeit echt enorm snel, heb weer een behoorlijk dak. Zal Rob van de week een nieuwe close-up foto laten maken en plaatsen, dan kunnen jullie meegenieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten