zaterdag 10 september 2011

Ik ben weer een parellooprunner!!!

Gisteravond met Rob wezen eten bij Restaurant In gen Thun in Welten/Heerlen om onze 2de huwelijksdag te vieren. Erg genoten van heerlijke eten en elkaar! Vanochtend om 09;30 paraat bij de Parellooprunners om vanaf nu weer iedere zaterdag met de hele groep te gaan hardlopen. Veel bekenden gezien, heel veel erg prettige reacties dat ik er weer was. Ik was wel emotioneel, heb een paar tranen van geluk weg moeten slikken. Voelde zooooo fijn om er weer te zijn. 10x 1 minuut hardlopen en 2 minuten gewandeld. Ging prima! Volgende week ga ik 1x alleen en 1x met Angelica volgens het schema trainen. Ik heb mijn afspraak bij Klinische Genetica kunnen vervroegen, ik kan nu dinsdag om 18 uur al terecht voor de uitslagen van mijn BRCN 1 en 2 onderzoeken. Vind het erg spannend maar ben er wel weer rustig onder, ik ga er nog steeds van uit dat ik niet erfelijk belast ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten