zaterdag 27 april 2013

Dag 4 na chemo 2. Waar is mijn energie toch gebleven?

Gisteren de klok zo goed als rondgeslapen. Gisteravond op de bank de hele avond geslapen en afgelopen nacht gewoon door. Wel heel onrustig en veel rare dromen. Mijn buik en bekkengebied doen ook behoorlijk pijn, de tumor is niet blij met wat er gebeurd, daar gaan we dan maar van uit!
Ook blijf ik het een uitdaging vinden hoe om te gaan met de medicatie. Ik heb het gevoel dat ik van al de medicatie nog beroerder wordt dan van de chemo zelf.

Vanochtend al het beddengoed afgehaald en begonnen met wassen, ut rook niet meer zo fris na een aantal dagen ingraven, mmmmm. Zelf ook maar eens onder de douche gaan staan. Me laten voederen door Robbie. En nu in de grote stoel met laptop en kat op schoot. Ik blijf het een bizarre gewaarwording vinden hoe het inspuiten van een goedje er voor kan zorgen dat zo goed als al je energie uit je lichaam verdwijnt. Het voelt alsof ik scheel kijk en behoorlijk dronken ben, ik beweeg als een schim door het huis. Ik heb de verwarming maar eens goed opgedraaid en ga een filmpje kijken. Als ik niet in slaap val........... Maar op dit moment houdt Socks me wakker spin, spin, spin, spin.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de afgelopen dagen vaak even aan je gedacht Marion. Gelukkig past Socks ook goed op je. Zo lekker poezen eigen om dicht tegen je aan te kruipen als je het nodig hebt..
    Sterkte! Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou je haaks meis! Mijn eigen buik begint al te rillen als ik lees wat er weer bij jou ingaat. En je tumormarker zakt vast geleidelijk aan hoor, kan toch niet anders! Veel sterkte en liefs. Ik stuur je positieve energie vanuit mijn tulpentuin. Xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen