zaterdag 6 april 2013

Weer boven water!

Ben weer helemaal boven water en voel me redelijk. Voel me wel nog wat misselijk en heb nog steeds pijn in mijn buik. Ook voel ik de tumor nog zitten. Het bloeden is nu bijna 2 weken gestopt, daar ben ik erg blij mee. Wel verlies ik nog veel vocht. Ik ga er vanuit dat dit ascites (tumorvocht) is. Ik hoop dat de volgende chemo's er voor gaan zorgen dat dit ook zal gaan stoppen.

Rob en ik hebben de afgelopen week veel met elkaar gepraat. Mooie, maar ook emotionele gesprekken over leven en dood. Ik ben erg dankbaar dat we ALLES met elkaar kunnen bespreken, hoe moeilijk of zwaar ook. Dit voelt als een enorme verrijking en zorgt voor een enorme verbinding.

Ik meld me weer bij jullie als ik chemo 2 gehad heb. Deze staat dinsdag 23 april gepland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten