donderdag 6 juni 2013

Ik ben thuis!

Mijn HB was vanochtend gestegen van 5.8 naar 6.5. Er was nog even sprake van dat er weer bloed bijgezet moest worden omdat ze dachten dat de radiotherapie alleen door kon gaan bij een HB van minstens 7 maar GELUKKIG was dit niet het geval.
Dus vanmiddag om 15:15 mijn 1e bestraling. Ik vond het eng en was gespannen. Weer een nieuwe hobbel, niet weten wat me te wachten stond enz. Maar is me 100% meegevallen. Het is zo gepiept en je voelt er echt helemaal niets van.

Rob liep Professor Kruitwagen tegen het lijf toen ik klaar was en heeft hem mee naar buiten genomen waar ik op de stoep in de zon zat te wachten. Kruitwagen is naast me op de stoep komen zitten om nog even te checken hoe het met me ging. Bijzondere mensen daar in het AZM/Maastro.

En daarna naar huis. Heerlijk. Socks geknuffeld, bij mijn schoonzus gaan eten en nu lekker thuis met Robbie.
Het schema voor de bestralingen meegekregen voor de komende week.

Ik voel me nog een beetje zwakjes en heb nog hoofdpijn. Maar nu ik weer op de frisse lucht ben zal die hoofdpijn wel snel verdwijnen. En verder doen we samen ons best om in het NU te blijven en dit lukt redelijk. We willen het leven blijven leven en zo veel mogelijk genieten en we zien wel wat de toekomst ons gaat brengen.

2 opmerkingen:

  1. Weer een zon-overgoten dag, weer 24 nieuwe uren, adem in en ontspan, adem uit en glimlach.
    zonnegroet,
    ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las hem toevallig gisteren weer. Zo mooi en zo waar: Adem in en kom tot rust, adem uit en glimlach. Thuiskomen voelt als een wonder. (Thich Nhat Hanh)Kusje van Marian. Ook voor Robbie

    BeantwoordenVerwijderen