woensdag 5 juni 2013

Vandaag scan gehad, morgen 1e bestraling.

Ik was nog vergeten te schrijven dat ik maandag ook nog 2 zakken bloed bijgezet heb gekregen omdat mijn HB veel te laag was. Ik blijf het een bizarre ervaring vinden. Ik ben heel dankbaar dat een ander mens zijn bloed aan mij wil geven maar om die helrode stof langzaam je lijf in te zien lopen vind ik toch wel een beetje eng.

Vanochtend zijn de blaaskatheter en de tampon er uit gehaald. Wat een opluchting!!!!!!! Geen pijn meer en weer mobiel. En het ziet er goed uit. Het bloeden is gestopt en daar ben ik echt heeeeeeel erg blij mee.

Morgenmiddag om 15:15 gaat de eerste bestraling plaatsvinden. Ze willen daarna nog even monitoren hoe het met me gaat dus ik ga er van uit dat ik of morgenmiddag laat en anders vrijdag weer naar huis mag.

Ik heb vandaag al de hele dag hoofdpijn. Ik denk zelf dat dat komt omdat ik het hier zoooo benauwd en bloedheet vind. Geen frisse lucht, geen raam dat open kan. Thuis slapen we zomer en winter met het slaapkamerraam open dus........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten