zondag 15 december 2013

Slapen, slapen, slapen en geen eetlust.

Afgelopen donderdag ging het mij niet goed, ik voelde me heel erg brak en had heel veel pijn. De pijnmedicatie weer wat opgeschroefd, ik slik nu maximaal wat ik op dit moment mag. Vrijdag ging het wel weer ok. Minder pijn, maar geen eetlust. Met mijn eetlust is het sowieso slecht gesteld. Alles staat me tegen en ik eet bijna niets. Ik dwing mezelf wel maar met moeite.

Zaterdag heb ik echt de hele dag, lees 24 uur, geslapen!!! Op de bank, in mijn gele stoel en in bed.
Vandaag iets fitter geweest. Vanmiddag een aantal uur bezig geweest met foto's inscannen. Van 17 tot 20 geslapen. Daarna met Rob de gemiste uitzending van Overspel gekeken en nu (23:15) nog steeds redelijk fit.

Morgen hebben we een afspraak bij mevrouw van der Beuken op de pijnpoli in Maastricht. Ik denk dat de medicatie weer iets opgeschroefd gaat worden.

1 opmerking: