maandag 9 december 2013

Terug in het NU.

Na het slechte nieuws van afgelopen donderdag ben ik een paar dagen down geweest. Ik heb er aan toe gegeven, me ingegraven en dat wat er was doorvoeld. Vanochtend heb ik telefonisch contact gehad met de pijnpoli omdat ik te veel pijn hield bij de medicatie. We hebben de medicatie een beetje opgeschroefd naar 2x5mg methadon en 6x oynorm. Volgende week maandag heb ik weer een afspraak en gaan we bekijken of de pijn minder is geworden.

En nu voel ik me fijn! Ik ben vanmiddag naar Valkenburg geweest naar mijn Cursus in Wonderen groep. Ik heb weer genoten en ben met mijn hartje vol liefde en licht thuisgekomen. Morgen ga ik met Benigna en Carola in Maastricht naar een tentoonstelling over Maria in het Bonnefantenmuseum. Kortom, the light has returned.

Ik vond zondagmiddag een heel lief kadootje op mijn deurmat. Iemand heeft een heeeeeel lieve kaart geschreven en daar een zelf beschilderde steen (met daarop een engel) bij gestopt. Alleen……….er staat geen afzender op de kaart dus ik weet niet van wie hij is. Ik heb het handschrift proberen thuis te brengen maar helaas. Ik was zo geroerd, ik wil degene die mij heeft verrast graag bedanken. Wil je zo lief zijn je even bij me te melden.

1 opmerking:

  1. En ik heb gisteren van ons samenzijn genoten.
    Love from my heart,
    irakusje

    BeantwoordenVerwijderen