vrijdag 24 januari 2014

De lijn van beter voelen blijft gestaag omhoog lopen!

Lieve mensen,

Na mijn vorige positieve blog kan ik nu weer positief berichten.
Ik heb me de afgelopen week heel erg goed gevoeld. De pijnklachten blijven continue vrij laag wat mijn kwaliteit van leven alleen maar ten goede komt.

Rob en ik zijn gisteren naar de sauna geweest en vanochtend ben ik zelfs buiten de deur kunnen gaan ontbijten en nog een uurtje shoppen met Sabine. Als er wat te sjnepkes shoppen is ben ik van de partij. Uitleg: sjnepkes is zware uitverkoop, liefst 70% hahahahahaha.

Verder was er nog goed nieuws van Prof. Kruitwagen. Vorige week heeft hij ons al verteld dat mijn tumormarkers weer een stuk lager waren. Vorige keer 373, nu 298. Prof. Kruitwagen was erg verrast dat ik met de rolstoel naar binnen werd gerold, gezien deze uitslag. We zijn dus nog niet gestopt met de hormoonkuur en laten volgende keer (over 4 weken) weer prikken om te kijken wat er dan gebeurd is. Daarnaast heeft Kruitwagen, op mijn verzoek, met de radiotherapeut besproken of er niet toch nog mogelijkheden tot bestralen zijn en volgens de radiotherapeut zouden deze er zeker nog moeten zijn. Ik verwacht dus een oproep van de radiotherapeut om het met hem te gaan bespreken. Ik weet nog niet of ik het ook ga doen, ik heb er de vorige keer toch behoorlijke bijwerkingen van gehad maar ik vind het zeker de moeite waard om het te gaan bespreken.

Love you all!!!

2 opmerkingen:

  1. Lieve schat. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het nu weer een stukje bergop gaat met jou en je gekke lijf. De schrik zat er ff wel goed in na jouw voorlaatste bericht. Dus hup met die verrekte hormoontjes en misschien nog bestraling!!! En die cursus in wonderen. Dan zie ik jou ook wel weer de carnaval te lijf gaan, mooi mens......Kusje Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag lieverd,

    vaak positieve gedachten en veel liefde naar jullie gestuurd en dat blijf ik doen van uit een hot - hot en very nice India.
    Love you - Ira
    ps: mooie kleding is gekocht, voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen