zondag 19 januari 2014

Ik ga gelukkig weer een stuk beter!

Nadat vorig weekend de thermometer onder nul gezakt was ga ik nu gelukkig weer een stuk beter. Het gaat echt enorm op en neer!!

De pijnmedicatie is iets opgeschroefd en dit zorgt er voor dat ik over de grote lijn minder pijn heb. En gelukkig ben ik er niet veel suffer van geworden.

Eergisteren waren Rob en Sander jarig. Barry was zo lief om zijn huis en bar beschikbaar te stellen voor een klein feestje. Ik heb de hele dag voorgeslapen omdat ik er perse bij wou zijn. En ik heb het van 9 tot 12 volgehouden, was hier erg blij mee. En Barry nogmaals bedankt voor dit uberlieve gebaar.

In de Goudsberg in Valkenburg (mijn Cursus in Wonderen plek) hebben ze afgelopen nacht een vigil voor me gedaan. Dit betekent dat ze met een aantal mensen op aflossing de hele nacht voor me hebben gebeden en contact hebben gemaakt met de Gouden Christus Energie. Ik ben hier zo dankbaar voor en vind dit zo’n lief gebaar. Dit zijn de wonderen die op dit moment zo in overvloed in mijn leven gebeuren.

Dus lieve mensen………..de ergste schrik na afgelopen weekend is er weer een beetje vanaf. Ik ben van alle mensen die zich hebben gemeld dat ze me graag willen zien een lijstje bij aan het houden en ik ga jullie allemaal contacten om iets af te spreken. Nu ik me weer een stuk beter voel geeft me dit weer wat ruimte om rustig aan iedereen in te gaan plannen.

Dikke kus allemaal!
Love you all!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten