donderdag 30 januari 2014

We gaan weer bestralen. Zie er tegenop maar succes lijkt verzekerd!

Vanochtend zijn Rob en ik de hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Eerst gesprek radiotherapeut, daarna gesprek verpleegkundige daarna scan en aantekenen lijnen op mijn lichaam.

Volgens de radiotherapeut zit Tristan de Tumor op een dusdanige plek dat hij goed te raken is. Middels het bestralen is er een grote kans van slagen om hem een stuk kleiner te krijgen en dit betekent dan automatisch ook veel minder klachten.

Wel wordt er op voorhand al weer gesproken over de bijwerkingen: misselijk en diarree. Dit heb ik de vorige keer ook gehad en hier zie ik wel heel erg tegenop maar ik ben voorbereid, we gaan het wel zien.

Ik wordt nog gebeld wanneer ik ga beginnen.

Daaaaaaaaaaaaaaaaag
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. Lieverd, wat ben je toch een ongelooflijke doorzetter, knapperd en moedige vrouw..
    Kusjes uit Udupi.

    BeantwoordenVerwijderen