woensdag 5 februari 2014

Ik ga niet goed, de bestralingen zijn een opgave!

Na afgelopen weekend ga ik steeds slechter. De pijnen in mijn rug en maag worden steeds groter en ik voel me steeds brakker worden. Het iedere keer in de taxi naar Maastricht op een neer gaan om te bestralen voelt als een hele grote opgave voor me. Ik heb zojuist met Rob aan de telefoon gesproken over hoe we dit samen moeten gaan oplossen, ik ben weer naar het punt toe aan het groeien dat ik niet meer alleen kan zijn.
Het gaat zo op en af en heen en weer. Ik vind het moeilijk te bevatten allemaal.

4 opmerkingen:

  1. dikke kus en veel positieve kracht voor jouw.

    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My Love,
    Vanavond zing ik weer een lied voor jou, je lievelingslied; songbirds keep singing!!!!
    dikke kus en kom maar in mijn armen, dan kun je even schuilen.
    lovefromindia - ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ooit een google account aangemaakt maar weet het ww niet meer, :-p Wens je heel veel sterkte met de bestralingen en hopelijk met heel goed resultaat! liefs xxx thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las net je blog via "Olijf". Pfff.... wat een strijd moet je voeren, tegen die rotziekte! Ik hoop dat de bestraling ook tegen de pijn gaat helpen!
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

    Marianne
    (lotgenote)

    BeantwoordenVerwijderen