maandag 3 februari 2014

Dinsdag 4 februari 1e bestraling!

Morgen heb ik de 1e bestraling, volgend door woensdag, donderdag en vrijdag. En daarna nog 6x.


En verder voel ik me niet zo goed. Zaterdagavond hadden we een ruig feest van een goede vriend die 50 is geworden maar ik heb het maar 2 uur vol gehouden. Daarna heb ik me helaas naar huis moeten laten brengen.
En gisteren ben ik ook brakkig geweest zonder eetlust. Ben ook weer een kilo afgevallen.
En nu voel ik dat ik af moet gaan zeggen voor Valkenburg en dit doe ik echt alleen bij grote uitzondering.
Mmmmmm, misselijk, geen eetlust, brak, eigenlijk alleen zin om te slapen.
Ik hoop echt dat die bestraling haar werk gaat doen. En al helemaal dat de bijwerkingen mee gaan vallen.

To be continued!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lizzi,
    Misschien heb je hier wat aan: www.germaansegeneeskunde.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve groet van Irena,dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen