woensdag 12 februari 2014

Weer een week bestraling verder.

Vanavond heb ik nummer 7. Gelukkig!!!!!!

Het gaat nog steeds niet goed met me. Ik eet echt heel slecht, eigenlijk bijna niet. Blijf ook afvallen wat natuurlijk niet gek is. Rob maakt zich grote zorgen en blijft de hele tijd met eten om me heen draaien waar ik op mijn beurt weer niet tegen kan dus we gaan niet echt lekker samen.
Ik slaap de hele dag. Ben vandaag zelfs gewoon in bed blijven liggen.

Ik heb niet veel pijn dus dat is de andere kant maar brak en futloos voelen wordt je ook niet echt blij van.

Zelfs typen gaat moeizaam. Ik krijg mijn vingers amper van het toetsenbord opgetild.

Ik hoop echt dat ik volgende week, als ik alle bestralingen gehad heb weer wat bergop ga anders ga ik me met Rob mee grote zorgen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten