donderdag 13 februari 2014

Ik ga nu echt heel hard achteruit!

Gisteravond hebben we de bestraling af moeten zeggen omdat ik me te beroerd voelde. Ik kreeg een diarree aanval, was kletsnat van het koud zweet en voelde me ontzettend brak. Omdat ik toch al zo erg op zag tegen de bestralingen de knoop doorgehakt en definitief gestopt met de bestralingen.

Vervolgens hebben we de night care moeten bellen omdat ik tegen een hengst van een paniekaanval aangelopen ben. Angst om te leven, angst om dood te gaan, angst voor wat dan ook. Nog nooit meegemaakt. Heeeeeeeel beangstigend!!!!
Gelukkig hadden ze de juiste medicatie bij zich, ben ik na een uur in slaap gevallen en de nacht redelijk goed doorgekomen.

Vanochtend hadden we onze afspraak met Professor Kruitwagen in Maastricht. Met hem ook uitgebreid overal over gesproken.
Tijdens het gesprek merkte ik dat de paniekaanval weer zijn kop op aan het steken was. Niet zo heftig als gisteren maar de hengst was toch weer terug en blijft ook de hele tijd vanaf een afstandje om me heen draaien.

Mijn huisarts, dr. Roos is zojuist hier geweest, we hebben heel uitgebreid overal over gesproken en hij heeft me de juiste medicatie voorgeschreven om de hengst te lijf te gaan. Gelukkig!

Er is heel uitgebreid gesproken over doodgaan en mijn proces en het ziet er echt niet goed uit. Ik heb totaal geen eetlust en blijf ook afvallen. Ik ben duf en brak en futloos en er komt niets meer uit me.

Ik heb ook besloten om mijn blog vanaf nu weer in handen van Robbie te geven omdat het me te veel kracht kost het te vullen.

Ik wil jullie ook vragen om me per sms zo veel mogelijk te gaan ontlasten om af te spreken, ik krijg het niet meer voor elkaar.

Bah, het lijkt wel alsof ik mijn afscheidsblog aan het schrijven ben maar dat ik nou ook weer niet de bedoeling. Nou ja…….. voor nu voor iedereen een hele dikke kus!

Love you all!!!

8 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte Marion! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heelveel sterkte toegewenst!!

    Stille lezer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kusje,kusje,kusje,kusje,kusje,kusje,kusje................heel mijn hart is bij jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat was van mij, dus, heel veel liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel, heel veel sterkte Marion.
    Jos Offermans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag naar Wittem geweest om ook voor jouw en Rob een kaarsje te laten branden..mag het jouw en Rob al de kracht geven die jullie op dit moment nodig hebben..Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel knuffels voor jou en Rob. En ik wou dat ik die hengst voor je kon wegjagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel sterkte voor jullie beiden,heel veel knuffels en kussen,ben in gedachten bij je,liefs kitty

    BeantwoordenVerwijderen