maandag 27 mei 2013

Afgelopen vrijdag te vroeg gejuicht, potjandorie wat voel ik me slecht!

Afgelopen vrijdag schreef ik dat het me best redelijk ging. Vrijdag met Anita naar Maastricht getogen en zowaar een dagje geslenterd en friet met zoervleisj gegeten. En in jubelstemming, deze keer zou het snel over zijn allemaal.

Niets is minder waar! Vrijdag toch over mijn grenzen gegaan, vrijdagavond en zaterdag geslapen. En sinds gisteren zo brak, ziek en misselijk dat het me weer moeite kost om positief te blijven.

Ik kan het gevoel amper uitleggen. Het voelt alsof alle energie uit mijn lijf is gelopen en er een kilo vanillepudding in mijn maag ligt te rotten! En daarbij voel ik me dan zo misselijk alsof ik ieder moment kan gaan spugen.
Zo dat is er uit, wou ik toch even met jullie delen.

Ik ga toch zo meteen douchen en een rondje om het huis sjravelen (Limburgs voor voorzichtig rondbewegen).

En dan maar er op vertrouwen dat het morgen beter met me gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten