vrijdag 17 mei 2013

Uit de zetel gekrabbeld!!!!

Gisteren heb ik besloten dat ik genoeg heb geslachtofferd de afgelopen week. En ja.... ik mag van mezelf af en toe helemaal down zijn, het niet meer zien zitten en me helemaal ingraven maar het voelt ook weer helemaal ok om iets meer in de actiemodus te zijn. Ik heb de was in 2 etappes weggestreken. Dank dank dank voor alle sms-jes met het aanbod om de was voor me weg te strijken, lief!!!!

Heb gisteravond weer eens een keer NIET slapend op de bank doorgebracht en lekker gelezen.

En vanochtend ben ik met een vriendin in Sittard wezen koffiedrinken. We kwamen bij toeval op de Paardestraat terecht in het nieuwe zaakje van een kunstenares die schildert en zelf ontworpen kleding maakt. Zij nam ruimschoots de tijd om ons uit te leggen hoe ze werkt, we hebben haar hele collectie gepast en van haar genoten, een heerlijk mens! En niets gekocht, dat hoefde namelijk niet, ze vond het al geweldig om te zien hoe haar collectie op ons uitzag. Cool he! Ik mag ook niets meer kopen van mezelf want ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan mijn nieuwe inkomen op uitkeringsniveau :-)

1 opmerking:

  1. er staat een verzameling kaarsjes klaar op mijn meditatiezolder en die steek ik morgenvroeg voor je aan tijdens mijn ochtendsessie. Veel warmte en licht.
    kusjes ira

    BeantwoordenVerwijderen