woensdag 15 mei 2013

Steeds meer pijn.

De laatste dagen krijg ik steeds meer pijn in mijn buik en bekkengebied. Waar ik voorheen met vlagen pijn en steken had heb ik nu constant pijn in mijn bekkengebied rechts en steeds meer pijn in mijn buik en bekkengebied links.
Ook is mijn stoelgang door de chemo volledig overhoop gehaald waardoor ik nu afwisselend 5 dagen 8x per dag naar het toilet moet en dan weer 5 dagen zwaar geobstipeerd ben met als resultaat dikke aambeien die ook weer heel erg pijn doen.
Dit teruglezende voelt het als een klaaguurtje maar ik maak me wel grote zorgen. Steeds meer pijn is voor mij een teken dat de tumor zich aan het roeren is en toch langzaam groeit.

Vandaag zou een lieve vriend uit Doorn naar Limburg komen om samen een dagje Maastricht te doen maar om in de woorden van Gerard Joling te spreken.....ik heb er de kracht niet voor :-)Ik kom amper buiten de deur, ben de strijk al dagen voor me uit aan het schuiven en kom mijn dagen door met lezen, films en documentaires kijken, af en toe een boodschap doen, mediteren, muziek luisteren (wat geen ramp is hoor, ik kan mezelf nog steeds prima vermaken, er komen geen muren op me af, niet eens een tussenmuurtje haha).

Volgende week dinsdag staat chemo 3 op de planning en een gesprek met de oncoloog. Ik ben wel heel benieuwd hoe het, dik 4 maanden na de diagnose, van binnen uit ziet.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel knuffels en een big hug uit Born. Ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom voor een momentje in mijn armen!

    Laat maar even weten als ik het strijkgoed kan komen ophalen om het daarna gestreken weer terug te brengen.

    kusjes voor jou,
    ira

    BeantwoordenVerwijderen