woensdag 8 mei 2013

Laatste stand van zaken, chemo 3 gaat er toch komen.

Sinds Koninginnedag gaat het weer bergopwaarts. De afgelopen week heb ik mezelf lekker bezig gehouden. Ik voel wel nog steeds een klein misselijkje in mijn maagstreek. En de pijnklachten in mijn buik/rug gaan op en neer.

Gisteren heb ik uitgebreid aan de telefoon gesproken met de oncologisch verpleegkundige Kristel over mijn dilemma's.
Zij gaf aan dat de Carboplatin/Caelyx chemo langere tijd nodig heeft om zijn werk te doen en dat je na 2 chemo's vaak nog geen resultaat kunt zien. Dit bevestigt mijn gevoel dat er nog niet veel is verdwenen in mijn buik. Op basis hiervan heb ik toch besloten om chemo 3 te gaan doen ondanks dat mijn maag zich 6x draait als ik er aan denk. Daarna zullen we plan de campagne gaan maken over een eventuele scan. Chemo 3 staat dinsdag 21 mei op de planning.

Rob en ik zijn plannen aan het maken om er 2 weken met de caravan op uit te trekken. Hier verheug ik me heeeeel erg op. Lekker even andere omgeving en andere tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten