zaterdag 2 november 2013

Pijnmedicatie nog niet optimaal. Warm bad aan reacties!

Mijn nieuwe pijnmedicatie werkt nog niet optimaal. Waar ik bij 3x400 ibuprofen volledig pijnvrij was blijf ik bij 3x50 Tramadol behoorlijk pijnklachten houden. Vanochtend 2 paracetamol extra genomen. Dit was nog een optie. Ik voel de pijn nu wel een beetje wegtrekken. Als ik pijnklachten blijf houden ga ik volgende week weer contact zoeken met de pijnpoli om dit te bespreken.

Na het posten van mijn vorige blog heb ik een warm bad van reacties over me heen gekregen. Mails, smsen, whatsappjes, bezoekjes, bloemetjes, enz.enz. De telefoontjes hou ik af, ik heb op dit moment weinig puf om er aan de telefoon over te praten, ik ben zowiezo niet zo'n beller. De vele lieve, warme reacties doen me enorm goed. Ik ben zo dankbaar en voel me zo gezegend met al die lieve mensen om me heen.

Gisteren zijn Rob en ik naar Den Bosch gereden om een hele dag in sauna Devarana door te brengen, de mooiste sauna van ons land. We hebben genoten en ons heerlijk gelaafd in alle luxe, hebben lekker gesaunaat, gegeten, gerust, gelezen, onder de junglemousson gestaan samen enz. Super!

We zijn samen erg bang voor wat er eventueel zou kunnen gaan komen maar kiezen er ook samen voor om er niet in te blijven hangen. We weten het toch niet en een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. Dus keren we terug in het nu, ons leven gaat gewoon door en we lopen straks gewoon gezellig samen naar de markt om ons zaterdagritueel uit te gaan voeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten