zondag 10 juli 2011

Controle bij Professor Kruitwagen, binnenkort nieuwe scan.

Ik was donderdag in Maastricht in het AZM bij Kruitwagen en heb met hem besproken dat ik in mijn rug, nier, milt en leverstreek de laatste weken constant een zeurderige pijn heb en dat deze pijn erger wordt. Toen ik in de auto er naar toe reed heb ik bedacht wat ik zelf prettig zou vinden en kwam tot een nieuwe urinekweek en een scan van dit gebied om uit te sluiten dat er weer iets aan het groeien is. Ik hoefde het niet eens te vragen, Kruitwagen stelde zelf beide opties voor. De urine heb ik gelijk achter gelaten, hier krijg ik woensdag de uitslag van. De scan zal in Sittard worden gedaan, ik word deze week gebeld om de afspraak in te plannen. Ik ben hier erg blij mee, maak me toch wel een beetje zorgen en als straks blijkt dat het gebied nog steeds schoon is heb ik tenminste rust in mijn hoofd. Ben ook zeer tevreden dat er zo voortvarend op mijn klachten gestuurd wordt en de scan gemaakt wordt.
Ik hou jullie op de hoogte.

En verder vind ik nog steeds dat mijn haar te langzaam groeit :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten