zaterdag 23 juli 2011

Het gaat me goed en ik wil graag 3 mooie muziekstukken met jullie delen!

Hallo lieve iedereen.
Ik heb een aantal heerlijke dagen achter de rug. Naar de film geweest, avondwandeling gemaakt met vrienden in Schinveldse bossen, gisteravond naar concert Andre Rieu op het Vrijthof (het was fris maar droog weer). De pijn in mijn rug is aanzienlijk minder geworden (gelukkig!) dus ik zie nog minder op tegen de scan woensdag. Ik laat hem wel maken dan kan mijn geest weer helemaal rustig worden.
Rob en Sander kijken nu naar een film en ik zit in onze heerlijke woonkeuken wat te tutten achter mijn laptop, heerlijke muziek te luisteren en volop te genieten.

Ik wil graag 3 muziekstukken met jullie delen. De eerste twee komen uit de Italiaanse film Lo Meglio Gioventu, een 6 uur durend epos en naar mijn mening de mooiste film ooit! De muziek uit deze film raakt ook iedere keer weer mijn ziel.
George Delerue - Catherine et Jim


Astor Piazzolla - Oblivion (let niet op het filmpje, ik vind deze versie het mooiste)


En nog een stuk van mijn all time favorite Stef Bos - vlees en bloed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten