dinsdag 12 februari 2013

Heerlijk gecarnavald en nu weer GI Jane!

Rob is donderdagavond gestart met carnavallen en tot gisteren had ik geen zin en puf om mee te gaan. Mijn verkoudheid heeft me nog flink parten gespeeld en zaterdag heb ik een offday gehad omdat mijn haar steeds losser begon te zitten en ik me realiseerde dat het er gewoon weer helemaal uit gaat. Ben ik wel verdrietig van geweest, ik voelde me net weer zo lekker en vrouwelijk met mijn haar en nu gaat het er weer uit!
Gisteren heb ik mezelf opgepept en ben gaan carnavallen, heb stewardessenpakje aangetrokken, mijn witte smoel ingesmeerd met een laag smink waardoor ik er best patent uitzag, al zeg ik het zelf. Ik heb mezelf ook toegestaan om 1 toxische dag te mogen hebben en heb mezelf verwent met een aantal overheerlijke Jagermeisters. En ik heb genoten!!!!!! Wat was het leuk!!

Vanochtend was ik in dubio, durf ik het aan om mijn haar te wassen of niet. Heb de gok gewaagd, mijn haar rook zo vies naar rook daar werd ik ook niet vrolijk van. Het was geen succes. Hoe voorzichtig ik het ook deed, er kwamen bossen van af en mijn lijf hing ook helemaal onder het haar onder de douche. OK dan de tondeuze maar er in. Rob heeft mijn haar er af gehaald, wat een hoeveelheid. En nu is het wel weer slikken als ik in de spiegel kijk. Ik heb Stuart Little gelijk een wasbeurtje gegeven, hij staat nu te drogen, ik kan hem straks op. En donderdag heb ik een afspraak bij de kapper om de krullenpruiken te passen die hij heeft besteld. Ik heb eergisteren nog een foto van mezelf gemaakt zodat we weten in welk model de pruik geknipt moet worden. Ben heel benieuwd.

En verder voel ik me best goed. Ik heb het gisteren van 13 tot 22 volgehouden zonder te gaan zitten dus mijn energiepeil is weer goed terug. Het wandelen gaat ook weer goed. Is best snel bijgetrokken, afgelopen woensdag ben ik met heel veel moeite naar de bieb en terug gewandeld (300 meter vv), vrijdag met Monique 45 minuten over de hei en gisteren dus kroegentocht, heb al met al toch een km of 3 afgelegd, uiteraard wel met pauzes. Komende week ga ik fijn door met sporten en wandelen.

2 opmerkingen:

  1. Hé schatje, je zag er inderdaad geweldig uit. ik was ooggetuige en ik heb je zien stralen!
    Wat is die carnavalsmaandag inderdaad toch altijd een heerlijke dag. Goed van jou dat je bent komen meefeesten! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion, leuk om je te zien met de carnaval en fijn om te lezen dat je je goed geamuseerd hebt.
    Mijn carnaval was super t.o.v. Vorig jaar. Ik heb genoten.
    En wat je haren betreft, ze kunnen nu meteen weer gaan groeien nu je geen chemo meer krijgt. Voor je het weet heb je weer die mooie bos krullen.
    Liefs Wies

    BeantwoordenVerwijderen