vrijdag 15 februari 2013

Stuart Little en Loesje de Labradoedel

Gisteren bij de kapper geweest. Er was 1 pruik die me beviel en die is zo veel mogelijk in mijn eigen model geknipt. Als ik in de spiegel kijk ben ik natuurlijk nog niet helemaal Lizzi maar ik word er wel blij van. Om jullie een impressie te geven volgt hier een fotoshoot hahahahahaha.

Foto 1: Lizzi november 2012
Foto 2: Lizzi vorige week toen de eerste verschijnselen van de haaruitval zich hadden aangediend
Foto 3: Lizzi met Stuart Little
Foto 4: Lizzi met Loesje de Labradoedel


Ik ga in ieder geval niet met doekje en mutsjes lopen, dat ik voor mij een te grote confrontatie met de kankercellen die tijdelijk in mijn lichaam zitten. Als ik er goed uit zie kan ik ook veel beter in mijn positiviteit blijven dat alles goed komt en blijft.

Heb gisteren trouwens een groot compliment gekregen van de orthomoleculair therapeut. Hij is trots op me dat ik zo snel mijn nieuwe leefwijze en voeding heb kunnen integreren en vind me erg dedicated. De uitslag van de urinetest zag er al stukken beter uit dan de vorige keer en was bijna goed, volgende keer weet ik zeker dat hij goed is! Mijn nieuwe leefwijze kost natuurlijk nog wat zoeken en aanpassen maar het gaat me best goed af. En ik vind het ook een sport om ook nu weer leuke en lekkere recepten te vinden, het leven moet wel leuk blijven :-)!

2 opmerkingen:

  1. Beautiful you,

    met je afrokrullen, of stuart little of loesje de labradoedel jij bent en blijft altijd een prachtig mens!
    liefs Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lizzi,
    Wat een verschillende koppies. Allemaal leuk, vooral de labradoedel staat je goed.
    Als er maar wat in het koppie zit hetzelfde blijft dan zit het goed. Je kracht zit in je!
    Blijf positief en straal zoals alleen jij kunt stralen.
    Lieve groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen