maandag 18 februari 2013

Niet zo'n goed week achter de rug, erg down over de haaruitval!

Ik heb niet zo'n goede week achter de rug. Het wederom compleet verliezen van mijn haar heeft er weer flink ingehakt met als resultaat dat ik me een paar dagen behoorlijk down heb gevoeld. Ook was ik erg prikkelbaar en had een kort lontje, volgens mijn man was ik bitchy! Sorry Robbie, ik vind je echt een kanjer dat je zo goed in staat bent om het niet persoonlijk te maken en me lief te blijven hebben en mijn bijna kale hoofdje te blijven kussen :-)

Afgelopen weekend hebben we met zijn 2tjes flink geklust op mijn meditatiekamertje. Het oude behang is er af (wat een k-klus), nieuw glasvezelbehang ertegen en een mooie witte laag latex er tegen aan. Ik heb zaterdag via internet fotobehang besteld en zodra dat binnen is en tegen de muur geplakt is mijn kamertje klaar.

Ik zal ook een foto posten als het kamertje klaar is, dan kunnen jullie meegenieten want het wordt echt heeeeeel erg mooi.

Vanochtend wezen sporten bij Stofberg en daar heeeel goed nieuws gekregen. Mijn zorgverzekering heeft geaccepteerd dat ik een chronische aantekening heb en dit betekent dat ik onbeperkt gebruik kan maken van fysiotherapie en dat ik dus naast mijn sporten ook nog af en toe een rug/nek massage mag afspreken. Dit vind ik echt geweldig.

Ik kijk naar buiten naar het heerlijke weer en de zon (buiten was het ook heerlijk zojuist) en voel dat ik vanochtend weer uit mijn dipje ben gekropen. Loesje de Labradoedel voelt steeds beter en als alles goed gaat heb ik over een maand of 4 al weer een aardig dekje op mijn hoofd.

1 opmerking:

  1. Een stukje tekst uit het lied Road of Gold van Bliss. Via je mailbox stuur ik je het lied toe.

    So believe in your goodness and shine through your darkness
    And face all your fears with a smile and a wave
    All the tears that you have cried are now turning into diamonds
    And every road you tread is a road that’s paved with gold

    BeantwoordenVerwijderen