dinsdag 19 maart 2013

Life in a rollercoaster! Terug aan de chemo!

Afgelopen weekend zijn we naar Amsterdam geweest. We mochten in het appartement van vrienden die zelf op vakantie naar Bali zijn en we hebben genoten.
Vrijdag naar Eye, 's-middags Albert Cuyp en de Pijp, geslenterd en gegeten in heerlijk biologisch restaurant "De Waaghals". Zaterdagochtend om half 11 hebben lieve, dierbare vrienden zich bij ons gevoegd en hebben we heerlijk geslenterd, gegeten (bij een supergezellig Thais restaurantje in een zijstraat van de Utrechtsestraat) en gedronken en zijn 's-avonds naar Carre geweest naar de voorstelling van de Ashton brothers. We hebben genoten! En zondag heerlijk getafeld in het Americain hotel. Rob is zondagavond met onze vrienden naar huis gereden en ik ben nog 1 nacht gebleven omdat ik maandag een afspraak in Alkmaar had bij een therapeute.

En verder heb ik natuurlijk de afgelopen dagen nagedacht en met Rob gesproken over mijn duivels dillema en ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga toch weer aan de chemo.
Donderdagmiddag hebben we wederom een afspraak in het AZM om dit te bespreken. Ik voel dat ik extra tijd nodig heb, de tumor groeit en zorgt voor veel overlast. Het bloeden is, in alle hevigheid, weer begonnen en ik heb veel pijn in mijn buik en bekkengebied. Ook drukt de tumor tegen mijn darmen waardoor ik constant het gevoel heb dat ik moet poepen.
Door de chemo ga ik er voor zorgen dat de tumor flink gaat krimpen en daarna zal het kleine restant wat er nog zit, door mijn non toxische levensstijl en bewustwordingspad, helemaal weg gaan (hoezo kracht van positief denken haha).

En als het de bedoeling is dat ik blijf leven (op spiritueel nivo) dan krijg ik die chemo ook wel weer gehandeld. Al teruglezende vind ik wel dat ik stoerder klink dan het voelt. Ik zie wel enorm op tegen de chemo en alle bijwerkingen van dien. Maar ik heb vertrouwen in Lalisang dat hij zal luisteren naar mijn wensen en de cocktail hierop zal aanpassen.

2 opmerkingen:

  1. Dappere lief,

    En wederom maak een een diepe buiging voor jou, nog dieper dan de voorgaande keer. Hoe je je ook gaat voelen, wat er ook gaat komen, ik loop heeeeeeeeeel graag weer met je mee!!!!
    Hele dikke kusjes!!!!!!!!!!!

    ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lizzi, diep respect voor je. Blij dat je leuk weekend achter de rug hebt! Heel veel succes donderdag en bij de start van de chemo's. Als je een chauffeur nodig hebt, een schouder om op te steunen dan ben ik er graag voor je. Grote knuffel!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen