maandag 11 maart 2013

Update afgelopen week

Ik merk bij mezelf dat ik de laatste tijd weinig met mijn blog bezig ben en ook weinig animo heb om te vullen.
Omdat we om ons heen berichten krijgen dat men niet op de hoogte is daarom even een kort bericht.

Afgelopen weken heb ik me niet goed gevoeld en heb ik het zwaar. Positief en in je kracht blijven zou erg mooi zijn maar het valt me zwaar. Ben best down geweest en heb me ingegraven. Ben het liefste thuis om te lezen, knutselen, mediteren, met de kat te spelen, beetje huishoudelijk werk te doen enz.

Lichamelijk gaat het ook slechter met me. Sinds afgelopen vrijdag verlies ik weer bloed en ik heb ook meer pijn in mijn buik. Aanstaande donderdag heb ik weer een afspraak in het AZM.

Ik heb gistermiddag een sessie gedaan samen met een vriendin/coach en die heeft me wel heel erg goed gedaan. Ik voel me op dit moment erg rustig en relaxed en voel ook dat ik weer terug aan het landen ben in mijn acceptatie en overgave.

Hier hou ik het voor nu even bij. Tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. .........................................................................voor even heb ik geen woorden, wel een hele dikke omhelzing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele dikke knuffel. En een heleboel energie! Dag kanjer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan het me zo goed voorstellen hoe moeilijk dit kan zijn...
    Telkens als ik naar jouw foto op Facebook kijk en die geweldige krullenkop van je zie, zie ik alleen maar heel veel power en liefde! Ook zonder je krullen weet ik zeker dat die 2 dingen er gewoon altijd zijn, want dat ben jij!
    You will get that feeling back baby!!! :-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief, ik kan alleen maar met heel mijn hart aan jou denken!!!!!!

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen