donderdag 28 maart 2013

Dag 2 en ochtend 3 na chemo 2

Gisteren de dag goed doorgekomen. Ochtend gerelaxed. Middag half uurtje over de hei gewandeld met lieve vriendin. Om 17 uur nog naar fysio om mijn nek los te laten masseren.
Ik heb nog wat brandende wangetjes van de dexametason en mijn eetlust is nog niet optimaal (ik eet wel maar met lange tanden) en voel me nog een beetje duizelig maar ik ga best goed in vergelijking tot eerdere chemo's.
Ik heb gisteravond de hele avond geslapen op de bank. Ik ga er van uit dat dit nog door de medicatie komt. Vandaag mag ik de medicatie gaan afbouwen, heb zojuist mijn laatste pilletjes genomen. Vannacht ook goed geslapen, wel ieder uur even wakker geweest maar ook gelijk weer in slaap gevallen. Vanochtend om 8 uur opgestaan en zojuist 3 kwartier op mijn meditatiekamertje doorgebracht. Heerlijk!

Ja....ik zie deze dag weer positief tegemoet. Als ik zo mijn chemo's door ga komen ben ik tevreden.

Dikke kus voor iedereen!

1 opmerking:

  1. Dikke kus terug voor Jou!!!!Wat fijn dat het erop lijkt dat je deze keer minder last hebt. Put your hands up in the air!!!!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen