maandag 4 maart 2013

Onrustige periode achter de rug. Afgelopen weekend heel erg bijgetankt!

Zo, daar ben ik weer eens. Ik zie dat ik anderhalve week niets van me heb laten horen.
Ik heb een onrustige periode achter de rug. Ben een flinke tijd down geweest en het lukte me moeilijk om positief te blijven. Met name de afspraken bij de artsen in het AZM hakken er bij mij flink in omdat er daar gesproken wordt over palliatief in plaats van curatief. Daarna kost het me weer moeite om bij mijn (ons) gevoel te komen dat ik curatief bezig ben. Ook het zien van mezelf met kaal hoofd werkt niet echt bevorderend, ik word er nu weer mee geconfronteerd dat ik echt een kankerpatient ben, vluchten kan niet meer.

Maar..... afgelopen weekend zijn we met 8 vrienden in een huis in de Eifel geweest om de 40e verjaardag van onze vriendin te vieren. En ik heb enorm genoten. Heb mijn sores helemaal los kunnen laten en heerlijk gewandeld, gekletst, gefilosofeerd, gegeten, gedronken en gelachen. Ben wel behoorlijk buiten mijn boekje gegaan met eten en drinken dus vanaf morgen weer in het gareel hahaha. En ik voel dat ik weer terug in mijn positieve kracht ben.

Ik heb een goed boek gelezen over acceptatie dat alles goed en ok is zoals het is en voel dat ik daarin meer aan het landen ben.

O ja en ik zou jullie nog foto's laten zien van mijn meditatiekamer waar ik nu dagelijks wat tijd doorbreng en waar ik me heel erg happy voel.

1 opmerking:

  1. There is a place where you can always go, come with me
    Where it’s alright to let your feelings show, come with me
    What a pleasant journey, isn’t very far
    We can go together, stay right where you are
    And now it’s time to start
    It’s right here in your heart
    http://www.youtube.com/watch?v=zN-vQ14CBAM

    BeantwoordenVerwijderen