vrijdag 29 maart 2013

Dag 3 en ochtend 4 na chemo 1

Gisteren de dag goed doorgekomen. Gisteravond wederom geslapen op de bank met deze keer dus wel als resultaat dat ik de hele nacht wakker heb gelegen. En nu voel ik me ook niet al te best.
Ik ben heel licht in mijn hoofd en heb weinig energie. Heb ook totaal geen eetlust en voel me nog steeds een beetje misselijk. Maar ik wil eigenlijk ook geen medicatie meer nemen omdat ik daar nog suffer en duffer van word. En ik voel nu onder het typen dat het gevoel in mijn vingers begint te veranderen. Het doet gelukkig geen pijn maar het lijkt alsof ik minder contact maak met hetgeen in aanraak.

Dus....vandaag rustig aan. Ik heb vanmiddag een afspraak bij Paula, de gezichtsreflexologe, waar ik wel heel graag naar toe wil.

En ik heb het koud dus ik ga de kachel eens even lekker opstoken!

1 opmerking:

  1. Lieverd,
    Vanuit mijn hart stuur ik je warmte toe en heb het fijn bij Paula.
    liefs Ira

    BeantwoordenVerwijderen