zondag 20 februari 2011

4e dag na de chemo! Lage bloeddruk blijft roet in eten gooien!

Afgelopen nacht heel goed geslapen. Voel me eigenlijk best wel ok. Heb weer eetlust en kan weer van alles eten. Alleen....mijn bloeddruk blijft erg laag waardoor ik duizelig en zwakjes blijf. Dus hou ik me vandaag weer op de bank bezig met tv, lezen, computeren, beetje mediteren enz. Vanochtend na het zoveelste huilbuitje van de afgelopen week de knop omgezet. Ik wil veel te snel veel te veel. Ik kan wel roepen van acceptatie en overgave maar ik moet het ook doen :-) Ik ga er vanaf nu rekening mee houden dat ik na de chemo een week zwakjes ben en er aan toegeven. Als de chemo's blijven gaan zoals deze kan ik nog blij zijn want ik hoef gelukkig niet te braken.
Ik zal eens informeren wat we zouden kunnen doen aan de lage bloeddruk. En vooral stoppen met zo'n weerstand te bieden.

Dadelijk komt Anita nog even naar de hamster kijken en een kopje thee drinken.

To be continued!

3 opmerkingen:

  1. Ha Lizzi girl,
    Een hamster.. ha ha. Je hebt je humor wel diep in het dierenrijk zitten. Marmotten, cavia's, konijnen en alle andere knaagdieren worden gespaard. Nou, je 2e chemo zit er weer op. Ik zie dat je weer een mijlpaal hebt bereikt. "Acceptatie dat je een weekje moe bent". De groeten van oet Brunssum en weer heel veel knuffels en licht je kant uit. (je vertrouwensvrouwtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion,

    Met enorm veel bewondering heb ik jouw blog weer zitten lezen. Kippevel en heel veel bewondering, trouwens ook voor Rob.
    Ik moet wel zeggen dat die hamster nieuwsgierig maakt!!! Graag stuur ik je bij deze heel veel liefde en licht.

    Alexander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag marion,
    Sorry schat dat ik al ff niets heb laten horen. ben zelf erg druk met vanalles en nog wat.Als ik het allemaal zo lees, en wat ik hoor van dat geweldige mannetje van jou, is het toch wel erg zwaar.Groot voordeel is wel dat jullie je er toch keihard doorheen knokken, waarvoor heeeeeel veel respect. Ga heel snel toch eens langs komen, zal je vantevoren ff smsen of je je dan ok voelt.Trouwens je ziet er wel pittig uit met die hamster. Beslist een mannetje geweest. Hele dikke kus. Ron en kelly

    BeantwoordenVerwijderen