dinsdag 1 februari 2011

Hoeveel kan een mens hebben ?

Vandaag een slechte dag gehad, rillerig, hoge koorts (39.7), futloos en in afwachting van de scan. Scan om 16.00u gehad, direct daarna uitslag door arts. Er zit inderdaad van alles in mijn buik wat niet klopt. Een grote bol vocht,nog niet definieerbaar van welke substantie op een moeilijk te bereiken plek. Spoedafspraak bij de gynaecoloog dr. Haest. Inwendig onderzoek, echo en kweek. Dr. Haest heeft telefonisch contact gehad met prof Kruitwagen om plan de campagne te bespreken. Moet er weer geopereerd worden, kan er een punctie plaatsvinden, kortom veel vragen. Ik krijg morgen nog een afspraak bij de uroloog en er is weer een blaaskatheter ingebracht. Er is wel vanavond begonnen met de antibiotica vanwege de hoge koorts. Daarnaast zit mijn lijf sinds gisteren helemaal onder de rode bultjes,we weten helaas nog niet waarvan. Toen ik hoorde dat ik wellicht weer geopereerd moest worden heb ik heel hard liggen te huilen, Rob en Zita waren bij mij om te troosten en mijn koude voetjes warm te wrijven. Rob was sowieso al om 15.00u bij me en heeft me in dit hele proces weer liefdevol bijgestaan.

Het houdt niet op.

10 opmerkingen:

  1. Hehe Marion. Wat gebeurd er toch allemaal met je!! Niet normaal meer. Ik hoop niet dat je alweer geopereerd moet worden. Pffff da's toch wel heftig. Ik leef zo met je mee!! Vind het knap dat je ondanks alles toch nog je blog bijhoudt. Je bent een kanjer en ook deze tegenslag ga je overwinnen!! Liefs Patty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Marion,
    Manfred en ik sturen je vanavond nog een flinke portie kracht, licht en energie. Jij bent heel vaak in onze gedachten, de dikste knuffel ooit is vanavond voor jou.
    Liefs Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marion,
    Ik hoop met jullie dat je niet weer geopereerd hoeft te worden.
    Je treft het met zo'n man die er steeds voor zorgt dat hij je kan bijstaan als je hem nodig hebt. Veel respect voor jullie beiden voor de wijze waarop jullie hier mee omgaan. Ik wens jullie veel kracht toe.
    Liefs Pim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leef sjattepoemelke,
    na het lezen van je laatste blog gelijk de nodige schietgebedjes naar boven verzonden.
    hoop toch zooooo dat een nieuwe operatie echt niet nodig is (enough is enough)
    weet dat ik veel aan je denk en heel erg mee leef.
    als je de fut hebt, google dan is naar de MIR-methode.
    deze methode zorgt ervoor dat het zelfhelende vermogen van je lichaam weer wordt geactiveerd.
    erg eenvoudig, zeer effectief, kan jezelf in je eigen omgeving en kost slechts 2 minuten per dag. (ben hier zelf al een poosje mee bezig)
    baat het niet, schaden doet het ook niet!
    zet hum op, laat je er niet onder krijgen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. May the sun shine upon your path
    Stars guide you through the night
    wellbeing I wish and pray for you
    and in darkness a shining light.
    May the path unfold to you
    to be yourself to your own Self be true
    and know God’s Light to be revealed
    a guidance safely home for you.

    connected in the heart - gedicht voor jou van Wolf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo marion,

    het is me eindelijk gelukt om in te loggen, zonder hulp!
    ik lees nu ook pas je berichten vanaf de eerste chemo behandeling, 20 januari
    toen ik je op de carnavalsbeurs zag rondlopen dacht ik nog jeetje wat een sterke vrouw, alle respect!
    pas geopereerd en dan na een week al weer rondlopen....
    en nu lees ik dat je weer in het ziekenhuis ligt
    met een ontsteking, verdikkie nog
    ik hoop dat de anti-biotica kuur goed aanslaat en dat je je over een paar daagjes weer wat beter zult voelen
    ik denk in ieder geval aan jou en aan rob, dikke knuffel
    thea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lizzi lizzi
    wat een gekut allemaal
    ik ben er morgen rond 14 uur, al is het maar even
    dikke knuf
    Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. denk de hele dag aan je
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    phi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Mario en Rob,

    Ik wens jullie heel veel kracht toe
    om de donkere wolken weg te blazen
    zodat de zon jullie kan verwarmen

    xxx

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marion en Rob,

    ik denk aan jullie en steek van avond nog een kaarsje voor jullie aan. Al is het vlammetje klein ........hij geeft jullie kracht en warmte.

    Een dikke haagse Knuffel voor jullie alle twee

    XXX

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen