woensdag 23 februari 2011

Ik ben er weer, geloof ik :-)

Vandaag, woensdag, is het een week geleden dat ik mijn 2e chemo heb ontvangen. Het besluit dat ik afgelopen zondag heb genomen om me minstens tot 1 week na de chemo rustig te gaan houden heeft gewerkt. Vandaag voel ik me voor het eerst weer goed. Niet meer misselijk en vandaag ook geen zwarte sterren meer gezien, alleen nog maar rood/geel/groene. Ik begin namelijk toch wel een beetje zin te krijgen om wat mee te gaan carnavallen. Uiteraard op spa blauw want aswoensdag staat de 3e chemo op het programma.

Het sterren zien en duizelig zijn van de afgelopen week lag niet aan mijn bloeddruk maar aan het HB gehalte van het bloed dat door de chemo toch flink daalt.

Morgen moet ik naar Maastricht voor de 6 weken controle na de operatie. Mijn buik voelt ok, alleen mijn blaas blijft opspelen. Ben afgelopen week 2x bij de huisarts geweest in de volle veronderstelling dat ik blaasontsteking had terwijl dit niet zo was. Wellicht moet de stent die nog in mijn urineleider zit toch verwijderd worden. Ik ga het morgen overleggen. Daarnaast heb ik samen met de huisarts toch besloten om de week na de chemo Nutridrink te gaan nuttigen. Ondanks dat ik de afgelopen dagen weer goed heb gegeten blijf ik afvallen en dat wil ik niet. Heb van de week ook wel bedacht hoe raar het kan gaan in je leven. Ben 20 jaar bezig geweest met mijn streefgewicht te halen en nu moet ik eten om weer een paar kilo aan te komen.

Morgenavond is er een bijeenkomst van mijn werk om te praten over de samenwerking tussen Vertrouwenswerk Politie Limburg Noord en Zuid. Ik word om 16:00 uur opgehaald om mee te gaan. Voelt helemaal goed, vind het fijn om toch een beetje op de hoogte te blijven. En heerlijk om iedereen weer te zien.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marion,

    Even een testbericht,

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey sjef. Fijn dat je je goed genoeg voelt om mee te gaan vanavond. Wordt kei-gezellig denk ik. Tot strax!! Ciao Patty

    BeantwoordenVerwijderen