maandag 20 december 2010

Iedereen is in jubelstemming, waarom lukt het mij dan niet?

Op mijn vorige bericht van vandaag krijg ik gelijk heel veel lieve sms-en en reacties. Iedereen is in jubelstemming omdat mijn darmen schoon zijn. Alleen heb ik net een gigantische pot zitten janken in Robbie's armen. Het lukt mij even niet.

Ja, mijn darmen zijn schoon, maar de kankerpuntjes zitten er nog steeds. En waar Haest eerst sprak over een niet agressieve vorm sprak hij nu over een agressieve vorm, weliswaar niet snel groeiend maar toch. Hij wist ook te vertellen dat deze kankercellen minder gevoelig zijn voor chemo-therapie vandaar de overweging om nogmaals te opereren. Dit houdt me toch wel erg bezig. Het klinkt ineens allemaal anders dan "we zijn er vroeg bij, het is een niet agressieve vorm en goed behandelbaar". Ben ook blij nu overgedragen te worden aan de expert, professor Kruitwagen.

Wou ik toch nog even met jullie delen, for better or worse.

6 opmerkingen:

  1. hoi mop,
    je komt hier doorheen.
    begrijpelijk dat je je zo voelt, het is ook niet niks wat je te wachten staat.
    zoek je afwisseling....hier zitten 8 pubers te lannen, dus wil je de heerlijke geur van ongewassen niet uitgeslapen jongens mit mundgeruch ervaren dan ben je van harte welkom tot woensdag 15.00 uur dan zijn ze weer weg haha
    xxxxxxxx philomena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve lizzi,

    ik kan me voorstellen dat je emoties heen en weer gaan; je houdt je vast aan een uitspraak en even later wordt het weer een andere versie.
    Iedere letter die zo'n man tegen je zegt heb je natuurlijk al 26 keer tegen het licht gehouden.
    maarrrr ik weet heel zeker dat jij, als deze dag voorbij is, je ook weer heel positief hierin gaat staan...en huil toch lekker es helemaal uit........ik geef je een mega-dikke virtuele knuffel...voel je 'm ? :-) x strietsel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lizzipopje,
    Bij het lezen van je vorige verhaal valt me op hoe weinig informatie je vooraf krijgt......
    Hm, ik als voormalig nurse vind 't erg jammer dat je dan vervolgens er zelf op moet letten om te vragen?! Dat zou niet nodig moeten zijn, denk ik dan.
    Maar goed, je houdt je prima,pop!
    Het zijn nogal wat teleurstellingen die op je af komen.
    En dan die lekkere robbiebeer van je, hartverwarmend om te lezen hoe hij "naast" je staat!
    Je schrijft erg mooi vanuit je gevoel,ik lees je verhaal met vochtige ogen.
    We denken veel aan je en blijven alles naar je toe sturen, veel powerrrrrr!
    Dikke zoenen,Ron, Wies en kids. XXX
    Hele warme kerstdagen wens ik je samen met Rob en alle alle gezondheid voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lizzi
    Zoals jij een zeldzaam mens op deze aardbol bent, zo heb je dus ook zeldzame stoute cellen in je lijf, zwaar K hoor. Dat snap ik heel goed
    Maar toch, gebruik je ZELDZAME KRACHT. Ook jijzelf weet dat je het kunt. En met alle energie van iedereen die je krijgt, moet goedkomen!!!
    Laat die dokter zijn KRUIT maar verschieten.
    Dikke knuffels, Leblanc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, krachtige jij,
    Ook dit is wat er is, het mag......dat het voor even niet zo lukt. Fijn om te lezen dat Rob er zo volledig voor je is!
    En van een afstand, heel dichtbij en in verbinding met jou!
    Dikke kus,
    Ira

    BeantwoordenVerwijderen