vrijdag 31 december 2010

In de metamorfose!!

Vanochtend samen met Rob naar de kapper geweest. Ben echt heel erg blij met het resultaat. Het voelt nu al alsof het nooit anders geweest is. Het personeel bij de kapper was zo begripvol en liefdevol, heel erg fijn. Ik had een moeilijk moment toen de kapper mijn haar bij elkaar aan het vegen was en ik naar de enorme berg haar op de grond keek. Mijn lip begon te trillen en er rolden een paar tranen. Heb een paar keer diep in en uitgeademd, ik wou niet in tranen uitbarsten in de volle kapperszaak. Rob zat achter me op een stoel aan de wasbak mee te kijken, kreeg het mee en schoot ook vol. Hij is echter heel erg blij met zijn "nieuwe" vrouw, vindt mijn nieuwe look helemaal geweldig.

Daarna lekker samen Brunssum ingelopen, uitsmijter gegeten en koffie verkeerd gedronken, mooi warm vest gekocht en lekker getut. Vanmiddag 3 lieve vriendinnen om mee heen gehad die mijn kapsel ook geweldig vonden: "zo zag je er 15 jaar geleden ook uit"!

Weer een hobbel genomen!

Vanavond oud en nieuw vieren met allemaal lieve vrienden. Iedereen nogmaals ene gooie roetsj!

2 opmerkingen:

  1. WAUW, lizzie:
    geweldig!!!

    happy newyear,
    dat het nieuwe jaar je dat mag brengen waar je in gelooft en vol in vertrouwt;
    een nieuw jaar betekent een nieuwe start met nieuwe uitdagingen en kansen, het oude achter je laten/loslaten om je blik te richten op de nieuwe horizon;
    weten dat je weer 365 dagen op reis gaat, niet altijd in een rechte weg, met de nodige hobbels om te nemen, met de nodige dalen om uit te klimmen maar wel met een prachtig einddoel in het verschiet!
    vertrouw er op:
    JE KUNT HET.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjteit dig goowd dat korte koppie!!! De eesjte "horde" is genomme noe de res nog. Geit dig lukke kendj!!!
    Adie wah!!
    Lfs Patty

    BeantwoordenVerwijderen