woensdag 22 december 2010

Kom me gerust bezoeken!

Ik hoor van verschillende kanten dat vrienden, collega's en bekenden niet goed kunnen inschatten of ik bezoek op prijs stijl. Opmerkingen als: kan ze het wel aan en is het niet te veel.
Ondanks alles voel ik me best prima en heb ik veel energie. Daarnaast vind ik het heerlijk om lieve, positieve, geinteresseerde mensen om me heen te hebben dus als je me wil komen bezoeken aarzel dan niet. Stap maar over je eigen grens heen, ik bewaak die van mij wel :-)

Stuur me wel even een sms of mail. Ik probeer het wel zo te regelen dat ik niet te veel bezoek op 1 dag krijg zodat ik mijn rust kan blijven nemen.

Ik merk wel dat ik geen behoefte heb aan lange telefoongesprekken waarin mensen op de hoogte gebracht willen worden van de status op dit moment, daar hou ik mijn blog voor bij.

Dikke kus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten