maandag 31 januari 2011

Minimale verbetering. Straks of morgenochtend CT scan.

Hallo lieve iedereen. Ik krijg commentaar van de mensen om me heen dat ze niet op de hoogte worden gehouden en daar onrustig van worden. Laat ik in het beterwordhuis in Sittard nu internet hebben. Daarom hier even de laatste stand van zaken. De pijn in alletwee mijn benen heeft zich geconcentreerd in alleen nog heftige pijn in mijn linkerlies. De koorts blijft schommelen. Van 's-avonds rond de 39 naar 37.5 in de ochtend maar groeit gedurende de dag weer terug naar 39. Er zijn de afgelopen dagen diverse zaken op kweek gezet, bloed, urine en een uitstrijkje. Vandaag is besloten dat ik straks of morgenochtend nog een CT scan van mijn buik ga krijgen om te kijken of daar iets niet klopt. Ze hopen morgen meer duidelijkheid te hebben. Ze hebben nog geen antibioticum gegeven omdat ze eerst willen weten waar de haard zit.
Ik ben blij in het ziekenhuis te zijn. Hier krijg ik alle aandacht, kan ik alle vragen stellen die bij me opkomen en heb ik weer nachtrust. Vanmiddag weer een co-assistent op me laten oefenen, was erg gezellig, haha en volgens mijn vriendin erg appetijtelijk, maar ik val meer op rijpe mannen :-).
Wat ik wel nog steeds een uidaging vind is me over te geven aan dat wat gebeurt. Je energie voor mijn gevoel voor 75% verliezen en alleen nog voetje voor voetje kunnen bewegen vind ik erg moeilijk. Woensdagmiddag krijg ik hier in het ziekenhuis een reflexzonetherapiebehandeling. Volgens de zusters hebben de patienten hier erg veel baat bij. Ik ga me laten verrassen.

2 opmerkingen:

  1. If you need me, call me
    No matter where you are
    No matter how far
    Just call out my name
    I'll be there in a hurry
    You don't have to worry
    'Cause baby,
    There ain't no mountain high enough

    big kizzzzzzzzzzzzzzzzzz Ira
    Ain't no valley low enough
    Ain't no river wide enough
    To keep me away from you

    BeantwoordenVerwijderen