zaterdag 9 april 2011

2e dag na chemo 4. Voel me best ok.

Afgelopen nacht onrustig, maar redelijk goed geslapen. Wel vaak wakker geweest maar ook weer in slaap gevallen. Gloeiende wangen vanochtend zo goed als over. Beetje botpijn in mijn benen en gevoelig lijf. Geen medicijnen tegen misselijkheid hoeven nemen, wel tegen brandend maagzuur. Ik voel wel dat mijn maagje niet helemaal blij is maar dit is te verwaarlozen. Als het zo blijft heb ik weer minder last dan de vorige keer. Mijn bestellingen komen uit.

Rob is hard in de tuin aan het werk en ik heb vanuit mijn luie stoel opzichter gespeeld en mijn blote bolletje verwend met zonnestralen. Weet eigenlijk niet of chemo en zon wel zo'n goeie combi is, eens even op gaan googelen.

Zo meteen gaan we onze marktronde en boodschappen doen. Heb wat lekkere gezonde receptjes uitgezocht om te maken. En de asperges komen er weer aan, heerlijk!!!

Ik spreek jullie morgen weer! Fijne zaterdag allemaal!!

1 opmerking:

  1. Geweldig om te lezen dat jij het zo goed doet! Volhouden eeh,
    liefs uit Veldhoven xxx

    BeantwoordenVerwijderen